بهترین و جدیدترین دانلود ها

دانلود برنامه <موزیک <بازی <تم موبایل و ...

بهترین و جدیدترین دانلود ها

دانلود برنامه <موزیک <بازی <تم موبایل و ...

مجموعه قرآنی لوح آفتاب

برای دانلود به ادامه مطلب بیایید

توضیح:

مجموعه فوق با نام لوح آفتاب، مجموعه ای پربار و گرانبها با مضمون کتاب لطف و رحمت الهی، قرآن می باشد کتابی که مولای موتقیان حضرت علی در وصفش این گونه فرموده که قرآن نوری است که در آن تاریکی یافت نمی شود و چراغی است که درخشندگی آن زوال نپذیرد ...
مجموعه فوق تلاشی است کوچک در راه هدفی بس بزرگ که با همکاری گروه پی سی دانلود و یاری جمعی از اساتید گرانقدر آماده و در اختیار شما رهروان و دوست داران راه حق و حقیقت قرار گرفته است. در این مجموعه نورانی سعی شده با جمع آوری نرم افزار های کاربردی، کتب نفیس الکترونیکی، نرم افزار های قابل اجرا بروی تلفن همراه و ترتیل کامل قرآن با صدای دلنشین و دلنواز الشیخ مشاری بن راشد العفاسی، مجموعه ای پر بار در اختیار کلیه کاربران محترم قرار بگیرد امید است با پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه مجموعه هایی پربارتر یاری رسانید.

محتویات این بسته ی نورانی به اجمال عبارتند از:

فایل های صوتی شامل:
- ترتیل کامل قران با صدای الشیخ مشاری بن راشد العفاسی
- منتخبی از تلاوت های مجلسی قرآن کریم با صدای قاریان برتر
- منتخب تواشیح، ترجمه گویای قرآن مجید و ...

نرم افزار های قابل اجرا بر روی کلیه کامپیوتر های شخصی شامل:
- مجموعه کامل قرآن به همراه قرائت و ترجمه به 24 زبان مختلف
- نرم افزار Quran Viewer 2.9 All Languages
- نرم افزار قرآنی ،eQURAN، نرم افزار قرآن سه بعدی، نرم افزار Mini Quran که ترجمه کل قرآن توسط آیت الله مکارم شیرازی می باشد
- نرم افزار ،Nasim e Hayat، نرم افزار Pars Quran، نرم افزار  Quran Babylon Glossary نرم افزار Quran Plugin MS Word و ...

کتب الکترونیکی شامل:
- کتاب الکترونیکی پارس قرآن، ترجمه قرآن، کتب تفسیر قرآن شامل مجموعه کامل تفاسیر المیزان، نمونه، نور و..

مجموعه محافظ های صفحه نمایش پانوراما
- محافظ های زیبای صفحه نمایش که در برگیرنده تصاویر پانوراما از مساجد معروف جهان اسلام می باشد

نرم افزار هایی جهت استفاده در تلفن همراه شامل:- فایل های صوتی ترتیل قرآن با فرمت Amr قابل پخش بر روی کلیه تلفن های همراه، متن قرآن کریم به همراه برخی دعا ها مانند زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای هفته و ...

توضیحات هر قسمت به صورت تفضیلی:

- ترتیل کامل قران با صدای الشیخ مشاری بن راشد العفاسی
شیخ مشاری راشد که نام مستعار او (ابو نورا) می باشد در سال ۱۹۷۶ در کویت به دنیا آمد. مشاری راشد علاوه بر فعالیت در عرصه موسیقی اسلامی یکی از بهترین قاریان و مفسران معروف قرآن کریم در سطح جهان می باشد وی همچنین امام مسجد الکبیر (مسجدی معروف در کویت) است.

دانلود نمونه صدای استاد با بالاترین کیفیت (سوره حمد)

دانلود نمونه صدای استاد با بالاترین کیفیت (سوره ناس)

- منتخبی از  تلاوت های مجلسی قرآن کریم

در این قسمت منتخبی از تلاوت مجلسی برخی از قاریان بزرگ قرآن کریم مانند برخی از تلاوت های استاد عبدالباسط، استاد منشاوی، استاد عبد المنعم الطوخی و... گردآوری شده که می توانید صوت قرآن را با صدای دلنشین این اساتید نیز داشته باشید.

سایر فایل های صوتی این قسمت از مجموعه:
- منتخبی از تواشیح دلنشین
- ترجمه گویای قرآن مجید


- مجموعه کامل قرآن به همراه قرائت و ترجمه به 24 زبان مختلف
مجموعه کامل قرآن به همراه قرائت و ترجمه همزمان به 24 زبان مختلف که زبان فارسی نیز جزء یکی از آنهاست را تقدیم به کلیه کاربران محترم می نماید. این مجموعه گرانبها شامل نرم افزار های جهت روخوانی قرآن مجید و همچنین ترجمه آن به زبان های مختلف و نیز نرم افزاری جهت کمک به حفظ قرآن مجید می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار QuranReciter 4.0 :

- محیط کاربری ساده و روان
- قرائت تمام سورهای قرآن مجید با صدای استاد الغمدی
- نمایش آیات به زبان عربی و سه ترجمه مختلف انگلیسی (Picktal, Yusuf Ali and Shakir)
- ترجمه به 24 زبان مختلف پس از نصب فایل های همراه
(Azerbaijani, Bosnian, Chinese Simplified, Chinese, Dutch, Finnish, French, German, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Malayalam, Malaysian, Persian, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swahili, Tamil, Thai, Turkish, Urdu)
- قابلیت نصب جداگانه هر زبان
- قابلیت های ویژه جهت کمک به حفظ قرآن 
- انتقال سریع به سوره مورد نظر با فشردن کلید S و دادن شماره سوره و همچنین آیه مورد نظر با فشردن کلید V
- نمایش ترجمه کلمه به کلمه برای سوره های 78 تا 114
- ارتباط مستقیم با سایت quran-hadith-index.com
- نخستین نرم افزار کاملاً رایگان قرآنی با قابلیت قرائت کل قرآن

- ابزار ListMemoriser جهت کمک به حفظ قرآن مجید

- نرم افزار Quran Viewer 2.9 All Languagesنرم افزار ،ابزار قدرتمندی است جهت مرور قرآن کریم که در این نرم افزار به راحتی قادرید با تعیین صفحه مورد نظر خود یا دادن شماره سوره و شماره آیه، سوره و آیه مورد نظر خود را پیدا نمایید.البته نرم افزار فوق دارای امکانات دیگری نیز می باشد که جهت استفاده از آن امکانات نیاز به دانستن زبان انگلیسی یا سایر زبان هایی که توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند را دارید.

>> توضیحات بیشتر در سایت تولید کننده

- نرم افزار قرآنی eQURANاین نرم افزار همانگونه که از نامش بر می آید نرم افزار قرآن الکترونیکی است که جهت استفاده کامل از این نرم افزار ارتباط به اینترنت ضروری می باشد، جهت ارتباط با سرور این نرم افزار، این نرم افزار کل قرآن را با همان ترتیب سوره ها در اختیار شما قرار داده و با انتخاب هر آیه قادر به شنیدن آن آیه از قرآن با صدای قاری مربوطه بوده و از امکانات دیگر نرم افزار قابلیت جستجو در نرم افزار و چینش آیات و انتخاب فونت دلخواه همراه با سایز نمایش، انتخاب قاری و... می باشد.

>> توضیحات بیشتر در سایت تولید کننده

نرم افزار قرآن سه بعدی ...با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به صورت کاملاً سه بعدی اقدام به خواندن قرآن مجید با خط زیبای عثمان طه، کنید. شما به راحتی قادرید تا موقعیت رحل قرآن و زاویه قرار گیری قرآن و فاصله قرآن تا چشمان خود را تغییر داده و با استفاده از ماوس به راحتی صفحات قرآن را ورق بزنید.
بی شک حسی که بعد از ورق زدن هر برگ از قرآن به شما دست خواهد داد بسیار نزدیک به حسی است که یک قرآن واقعی را ورق می زنید ...

همچنین از آنجایی که نرم افزار فوق به صورت Portable (بدون نیاز به نصب) تهیه شده است ، می توانید آن را بر روی کول دیسک و یا انواع مختلف حافظه های جانبی انتقال داده و هر مکانی که دسترسی به سیستم عامل ویندوز دارید به مرور آیات قرآنی بپردازید. 

سایر نرم افزار های این قسمت از مجموعه:
- نرم افزار قرآن کوچک Mini Quran، ترجمه فارسی کل قرآن توسط آیت الله مکارم شیرازی
- نرم افزار Nasim e Hayat، منتخبی ار تلاوت های مجلسی
- نرم افزار Pars Quran، بردارنده جزء سی قرآن به همراه امکان روخوانی
- نرم افزار Quran Babylon Glossary جهت دیکشنری بابیلون
- نرم افزار Quran Plugin MS Word که پلاگینی برای نرم افزار word  می باشد
- و ...


- کتاب الکترونیکی پارس قرآن

کتاب الکترونیکی پارس قرآن، که با استفاده از این کتاب الکترونیکی براحتی قادرید کل قرآن را با ترجمه شیوای فارسی مرور نموده که تمام سوره های قرآن در فهرست این کتاب موجود و نیز امکان پرینت از صفحات نیز وجود داشته و علاوه بر سایر موارد فوق این کتاب الکترونیکی از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند.

سایر کتب نفیس این قسمت از مجموعه:
- ترجمه قرآن
- کتب تفسیر قرآن شامل مجموعه کامل تفاسیر المیزان، نمونه، تنسیم، نور و ...
- کتب نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان
- کتب حفظ قرآن


- مجموعه محافظ های صفحه نمایش پانوراما

مجموعه ای از محافظ صفحه نمایش های زیبایی از مساجد و اماکن مقدس شهر مکه و مدینه  و برخی از مساجد زیبای کشور ترکیه که تصاویری پانوراما از این اماکن معنوی در اختیارتان قرار داده بطوری که قادرید از زیبایی های هنری،معماری و معنوی این اماکن لذت در محیط کامپیوتر لذت ببرید.

نرم افزار هایی جهت استفاده در تلفن همراهدر این قسمت از مجموعه تعدادی نرم افزار قابل اجرا بروی تلفن های همراه وجود داشته که این نرم افزار ها شامل:
- فایل های صوتی ترتیل کامل قرآن با فرمت Amr قابل پخش بر روی کلیه تلفن های همراه
- متن قرآن کریم
- برخی دعا ها مانند زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای هفته و ...
- و ...


این مجموعه نورانی بر روی 1 دی وی دی - DVD و با بسته بندی شکیل تقدیم شما می گردد.

راهنمای خرید پستی شرایط و تعهدات
کلیه سفارشات بر حسب اولویت ثبت در سایت ارسال خواهند شد. به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.
از ارسال سفارش به مراکز دانشگاهی، خوابگاه های دانشجویی و پادگان های نظامی معذور هستیم، ترجیحاً نشانی منزل، شرکت و یا مغازه در فرم سفارش ثبت شود.


تعداد: 1 عدد دی وی دی
هدیه: 4000 تومان  خرید آنلاین مجموعه قرآنی لوح آفتاب - تحویل در محل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد